Thursday, May 1, 2008

Tsunami bosan!!


Tepat pukul 12:51 tghari aku memulakan langkah utk mengatasi masalah bosan dgn menulis blog walaupun dunia sedang sebuk nak mengatasi masalah kenaikan harga minyak..aku malas nak amek pot sebab ianya akan menambah lagi sengsara keboringan melampau yang aku hadapi yang dah nak dekat 6 bulan.So, so what..tarzan pakai cawat..hehe..hari2 aku ketenet , kechatting, kedownload semualah nampaknyer tak dapat lg mengatasi masalah bosan yang makin memuncak sejak akhir2 ini.So, so lagik..lantaklaa..aku nak start tulis passal semua benda yang aku nampak dan aku tak nampak ( ala2 ghaib gitu) takpon aku nak tampal lirik lagu ker..nak komen pasal artis ker..kondem kerajaan ker..tulis karangan aku sepasang kasut ker..aper2 laa..janji aku bahagia..yeyyy..

Ini aku tulis saje nak test..aku nie agak2 tasadey pasal bab2 blog nie..tue yang tulis sikit asyik nak preview jer..heheh..anyway..happy blogging and happy ketenet!!!..


No comments: