Saturday, November 15, 2008

Kama Asmara



Khalid Faesal & Nurul Nadiya

Tepat Jam 3 bersamaan 10 Zulkaedah 1429H, walimatulurus rakan sedorm aku selamat diadakan dengan meriah di Rad Restoran Seri melayu.Semoga kalian sentiasa berbahagia dan berkama selamanya.. Ada sesuatu utk kalian

Cinta itu tidak akan mendengarkan
Cinta itu tidak akan membutakan
Cintu itu tidak akan menjanjikan
Cinta itu tidak akan menyelesakan
Cinta itu tidak akan mensucikan
Cinta itu tidak akan mencantikkan
Cinta itu tidak akan menyiksakan
Cinta itu tidak akan mengucapkan dengan perkataan
Cinta itu tidak akan hadir kerana permintaan

Jika kama asmara milik kalian
Berpencak, berlejang dan bersendi lah..
Pengembaraan lagenda kamu baru bermula..Berjuanglah!!!




9 comments:

Monkey D Luffy said...

slmt pengantin baru! huhuhu... berkurang ler awek single lg

Daddy Cool said...

Bro...lu biler lagi?

Mogen Ali Rico said...

captain..
aper nak buat..makin lama makin berkurang..kene percepatkan kayuhan nie bro..kang lambat..tak dapek den nak nolong

daddy
err..erkk..speechless..lalalla..insyaallah..kalo ade rezeki malam nie jugak den nakk..lallaa..( gelojoh tul budak mogen ni)

~ujicham~ said...

Moga aura pengantin terkena kat ko.. pasni nasik minyak Mogen. Yahoo. Yahoo.

hanis said...

cantik pengantin pompuan

Qaseh.Darwisy said...

Suka bebenor pengantin laki dapat kawen..haihh..

mountdweller said...

Salam sdr. mogen,

Saya sendiri tidak tahu macam mana cinta datang dan bersarang di perasaan. Sayang mengundang, terus ku pinang!

"SELAMAT PENGANTIN BARU"

Joe Rock said...

melayu memeang kuat bercinta..melankolik..lagu2 lembik sebab itu melayu lembik..mujur aku buken melayu

Ieja said...

enchek joe rock..

kalo enchek bkn melayu.. enchek ni lahir dr mana? africa? uganda? yr parents lahirkan enchek bkn dasar cinta ya? huhuhuhu.. ke enchek joe rock ni turun dr langit? bkn kaum melayu, maka kaum india atau cina kah? atau kaum iban? ekeekekee ;P