Tuesday, September 23, 2008

Carta lagu jiwang - karat Giler Kentang!!

Aku rasa korang pon ade playlist lagu masing2 tahap sekali klik boleh dengar lagu yang korang suka..Aku ade byak jenis playlist niehh..Salah satunya playlist jiwang yang aku dengar dikala aku tgh jiwang2 ubi sambil tgk bulan bintang dan pelangi..So sape2 yang teringin nak lagu2 kat list bawah nie jgn segan email aku..leh share2..den tak kisah dehh..kaih kaih kiahh!!!

Sharing is loving!!!!

1. D'Masiv -Cinta ini membunuhku ( paling ngetop)
2. Glenn Fredly - Akhir Cerita Cinta
3. Peter Pan - Mungkin Nanti
4. Dewa 19 - Cinta Kan Membawamu Kembali
5. 6ixth Sense - Kelam
6. Nadia - Salam Untuk Kekasih
7. Rahim Maarof - Cinta Kristal
8. Rossa - Aku bukan untukmu
9. Samsons - Luluh
10.SamSons - Kisah Tak Sempurna
11.Samsons - Kenangan Terindah
12.Axl's - Andai dapat ku undur masa
13.Ungu - Tercipta Untukku
14.Hazrul Nizam - kaulah segalanya
15.Nitrus - kamu
16.Padi - Kasih Tak Sampai
17.Padi - Menanti Sebuah Jawaban
18.Dygta - Karena Kusayang Kamu
19.Dealova - Once
20.Hazami - Mungkir Bahagia
21.Gita Gutawa - Vocalizing
22.Agnes Monica - Matahariku
23.Aizat - Hanya Kau Yang Mampu
24.Kerispatih -Tapi Bukan Aku
25.Terra Rossa - Bunga Angakasa
26.Melly feat Ari Lasso - Apa Artinya Cinta
27.Dewa - Pupus
28.Dewa - Cintaku Tertinggal di Malaysia
29.Dewa - Selimut Hati
30.Dewa - Dewi
31.Dewa - larut
32.Dewa - Perasaanku tentang perasaanku kepadamu
33.Dewa - Satu
32.Ibnor Reza - Mimpi Yang tak Sudah
33.Kaer - Izinkan Ku pergi
34.Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu
35.The rock - Munajat Cinta
36.Ungu - kekasih gelapku
37.Estrange - Itu kamu
38.Nikki & Zahid - Caramu
39.Peter Pan - Taman Yang Sempurna
40.Peter Pan - Semua Tentang Kita
41.Slank - Ku tak Bisa
42.Syuga - 8 hari seminggu
43.Ruth Sahanaya -Kaulah Segalanya
44.Rossa - Tegar ( kak leen suka lagu nie!!!)
45.Amy Search - Tiada Lagi
46.Anding & Edlin - Ceria Bersamamu
47.Ella - Rama-rama ( Apsal kalo aku nyanyi semua gelak..confius!! #$%)
48.Faizal Tahir aka Superman - Kasih tercipta
49.Irwan & Acha - My Heart
50.Acha - Sampai menutup Mata

Dah..tue jer..yang laen2 tak masuk top 50.. nananan..lalalal..

17 comments:

ebob said...

'unintended' xmasok senarai rupernyer...

'you're my everything' pon xmasok gak..

tu feveret aku tuh..pasalnyer aku simpan dier jadik memori indah..

lagu laen yg aku dok dgr tiap2 ari tu semua uat maenan waktu lpg jerr..tp 2 lagu yg aku sebot tu magical song utk aku tuh..

ko xder eh..so aku kena carik kat org laen lah nih..

Mogen Ali Rico said...

harap maklum..tu masuk carta jiwang org puteh..ni khas untuk lagu jiwang melayu sahaja tahap karat giler kentang..

indon pon org melayu..

Kapten Luffy said...

weh banyak tu

Snowflake said...

Assallamualaikum
Rico, gw milih yang ini dih
No. 4, 11, 27 and 37
Ma kasih ye...
Wassallam

Wardrobe kita said...

permintaan..permintaan...

lagu no 22 n no 33...yg lain x layan..huh..hahha..

Galuh Cendra Kirana said...

Hepp! 27 sampai 33 setiap satu bungkus 8 yer.. aa...saper2 nak layan manyak2 lagu dewa hantor hemail kat sayer galuhcendrakirana@gmail.com...ader dekat 200 lagu2 diorang. Yang xkuar di pasaran pon hader, yer..Ninaninanina...err...Cik Mog..bungkus satu lagu lagi leyh? Nomo 36 ekk..hihihi!

hanis said...

woit... pesal lagu aku mau by dewa or once tak masuk list nih? ko nak kene libas ngan aku ke?

~ujicham~ said...

wei, lagu jiwang karat mengkudu masam takde ke?

Mogen Ali Rico said...

budak getah..
50 jer bang..kalo amek dua leh kasik kurang..ngan abang saya kasik 48..

snow..
Boleh boleh..tapi nak send ke mana yer..email gwe kat alirico012@gmail.com

qaseh..
Ko nyer kes same cam snow..sila rujuk ayat di atas..hikk hikk
( qaseh..ko suka lagu ala2 geographi ker..nanti aku carik lagu hijau zainal abidin..amacam..layan tak??)

Galuh..
Huwaaaaa...huwaaa sekali lagik..dewa kentang!!!..lebih dewa dari dewa..heheh..nie betul2 peminat kipas susah mati dewa nieh..Lagu SATU satu!!!!!!!!!!

nis..
erkk..libasan ko aku tak takot..setakat pakai tocang rambut kontot ko tue..aku boleh elak..wehh..kasik mai lagu tue..aku tak pernah dengar..mane tau leh masuk carta

Uji rashid..
Ko nie giler mengkudu ker hapeww...hikk hikk..bagus2..mengkudu bagus utk memperbaiki sistem perkumuhan..

Kalo boleh..ini kalo bolehlaa..aku nak mintak tolong sape2 yang ade lagu raya..hulur2laa pada aku..Sedang korang bergembira bersama keluarga di pagi raya..jgn dilupa ada insan yang keseorangan merayakan dgn penuh kekurangan.Sedang korang menikmati juadah di pagi raya..ada org bertemankan biskut dan kopi sebagai juadah harian..

Raya tahun nie mungkin aku takkan dapat ape2 daripada sape2..tu tak kisah lah..diorg pon tak pernah tanye alamat aku kat sini.Aku pon tak pernah mintak kad raya..kueh raya pon aku tak mintak even duet raya jauh sekali..Cume aku mohon kalo dapat sendlaa lagu raya utk aku maenkan di pagi raya utk menceriakan suasana.mengembalikan nostalgia lama dalam menemani aku di pagi raya..ermm..huk hukk..syahdu giler kentang..sob sob..

Sekain..
email gwe alirico012@gmail.com

Wardrobe kita said...

eheh..nti sok aku online..aku da invite ko kat YM..nti aku bagi lagu raya banyak2..hahah..

jangan sedey2..kalau rasa cam sedeh minum kopi banyak2 ah..

Galuh Cendra Kirana said...

errkk..hmm...baeklah..tggu kat simpang..sayer passkan lagi yer... (syahdulah pulak...dari bulan lepas asik ngantor lagu raye kat org jer nih)

Mogen Ali Rico said...

qaseh..
ko tolong riki2 secretary ko tue ade tak lagu2 raya yang die download..Takpon ko gunakan die utk cari lagu raya sampai dapat pastu pass kat akuh..heheh..barulaa mcm boss..( bukan tahap perut boncit..kepala botak..kilatt..misai sarjan..bau2 kari alagappass)

galuh..
Simpang mana nak tunggu nie..byak simpang kat sini..simpang 3,simpang 4 hatta simpang renggam semua ada..
Nak 50 lagu raya boleh?.. boleh ker boleh?( sambil kelip2 mata mcm kunang2)

Snowflake said...

Assallamualaikum
Rico, loe udah terima email gue dih? Kata loe maunya lagu raya, lalu gw hantarin....
Wassallam

Mogen Ali Rico said...

wslm..
udah dapat tapi datangnyer dari you tube dong..Namun begitu terima kasih bayak yaa..link nya amat bagus sekali..bayak pilihan lagu yang boleh di download tapi enggak tahu yang mana yang enak..( ada yang rasa coklat cecah kari tak)

Anonymous said...

mane lagu 3 kupang?

Mogen Ali Rico said...

3 kupang tak masuk carta sinestasia..takde takde..lagu pizza 8 bungkus ade??

Anonymous said...

eleh...
saving la pakcik ali ni...
tak nak masukkan lagu 3 kupang ek..
takpe2...