Sunday, May 17, 2009

4 jenis sifat lelaki dikehendaki..

Wanita adalah ciptaan yang kompleks dan kerana itulah mereka digilai lelaki kerana lelaki sifatnya mudah dan simple.Lumrah dan naluri yang menginginkan kesempurnaan menjadi pemangkin cetusan daya menarik antara lelaki dan wanita terhadap perbezaan sifat tersebut.Ini adalah fakta namun realitinya untuk mengkaji sifat manusia bukanlah perkara yang tetap dimana kecondongan dan penakrifan sesuatu fakta banyak bergantung kepada persekitaran dan faktor yang boleh mengubah dan menterbalikkan sesuatu sifat.

Secara amnya dan bukan secara ilmiah, tiada fakta yang kukuh dapat menyokong pendapat ketot yang ingin aku utarakan ini namun di dalam dunia yang menyokong kebebasan bersuara, rasanya ini bukanlah suatu provokasi jahat atau ulasan yang dapat mengancam sesiapa.bak kata bapak aku..

"lihatlah dunia dari cermin mata sendiri, jika cerminnya hitam, gelaplah dunia..jika putih..cerahlah dunia" quote by MD Yusof

Ada 4 jenis sifat lelaki yang diperlukan wanita untuk menyempurnakan keseluruhan kehendak mereka iaitu lelaki tua, lelaki tidak tampan, lelaki mandingo ( carik sendiri kat wiki!!) dan lelaki gay.Jika keempat2 jenis lelaki ini ada pada kamu, confirm kamulah lelaki yang paling dikehendaki oleh wanita di dunia..

1- Sifat Lelaki tua

lelaki yang semakin berumur sifatnya akan lebih penyanyang dan romantik.jangan terkejut ini adalah fakta.Sifat lelaki tua akan lebih cool, lebih matang dalam memahami kehendak wanita, lebih pandai berbicara, setiap sentuhan dan belaian lebih bermakna dan dapat memberikan wanita lebih keselesaan dan wanita akan rasa lebih selamat.Dari segi keewangan, xsemua namun lelaki yang berumur 40 tahun keatas, kerjaya dan keewangan kebanyakkan sudah stabil.No wonder lelaki bayak menggatal bila duet dah berkepuk dan kerjaya yang stabil.

2- Sifat Lelaki tidak tampan

Jenis lelaki ini akan sanggup melakukan semua perkara kepada wanita.Cakap aper pun, lelaki akan sanggup lakukan ape sahaja janji wanita itu akan sayang padanya.Ini adalah kerana lelaki ini merasa gembira kerana wanita yang secantik kamu memberikan perhatian kepadanya.

3- Sifat lelaki Mandingo

Jenis lelaki yang besar, kuat dan dapat memberi kepuasan batin kepada wanita.Haaa gelaklah..73 peratus wanita di negara ini didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seksual mereka dan sebanyak 62 peratus lelaki Malaysia turut dikatakan tidak puas di ranjang.Fikir2kanlah..kalo kepala dah penuh air kalo geleng2 kuar kat telinga..lalalalawikkkkk

4-Sifat lelaki Gay

Sifat lelaki gay ini amat diperlukan untuk menemani wanita bershopping, bersantai, bergelak ketawa, bergossip dan wanita lebih selesa berbual dengan lelaki gay nie utk perkara2 harian namun bukan sesuatu perbualan yang serius.xcayer..tanyer galuh..makkkkkk lawikkkkkkkkkkk..kah kah kah..

Dah..itu jer idea yang aku nak kongsi..tapi aku terpikir, aku sebenarnya dalam kategori lelaki yang mana?..isk isk..harap2 aku dapat jadi Mandingo Man..lalalalalallaala nanananana..tak tau makna gi masuk kepala dalam oven..lalalala

Kadang kala aku terpikir, didalam dunia yang menyokong kebebasan bersuara, kenapa kita perlu bayar bil talepon..huh

15 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

Mandigo Man... OMG!!! adoiii..hihihi... tak kuase bayangkan! ngahahahah..hehe...wikiwikiwiki..lalalala~~ isk..kalo talepon tu free, mesti ader org jauh yg xmo balik tanahair punye.. kawen pon kot talipon..lalalalallawikikkkkkkkkk!!!

sentosa77 said...

Salam Bro.. memang tepat la Bro. 4 jenis lelaki ni, aku pun setuju. Yang tak tahan baca.. part sifat lelaki Mandingo, geleng kepala kuar air kat telinga.. perghh hehe

hanis said...

ko lelaki yg bagaimana...
cepat cakap
cepatttttttttttttttttttt
# tiga ke empat
lalalalalalalalal

Galuh Cendra Kirana said...

Nis, aku dapat rasekan yg ke 3 n keempat tu aderlah milik empunya diri yg bercerita ni..beliau cuba nk meluahkan konflik dalaman diri nih.....mmmiihiahaiahahaha...cabootttttttttttttt

~ujicham~ said...

haishhh.. ini adalah kod rahsia.

(galuh, cuba piki nape gamba mogen ada kat suma point tu!!!

kod tersembunyi ini sepatutnya dibaca:

"mogen lelaki tua yang tak tampan, bersifat mandingo dan gay" lalalalalala.)

Galuh Cendra Kirana said...

erkkkkkkkkkk~ kombinasi yang sempurna!!! aku rasa inilah jowapannyee!!!! abeslah! abeslahhhhh.... lompaaattttttttt

MK said...

uji.. aku mcm stuju skit.. erm...

Mogen Ali Rico said...

heppppppppppppppppppppppppppp...aku bukan gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mencik mencik mencikkk...uji!!!!!!!!!!

hanis said...

wakakakkaa~
mogen buat post terkene diri sendri...
larikkkkkkkkkkkkkk

Walinong Sari said...

Cik Mog...
Kenapa you asyik tangkap gambar dengan amoi2 jer??? Hehehehe

Mogen Ali Rico said...

erkk..amoi ittewlah salah sorang rakan karib cina yang aku ade..hehehe

Mogen Ali Rico said...

aku bukan gay laaaa nis..aku tulen nyahhhhhh...

Kapten Luffy said...

aku lelaki sejati

aummmmmmmmmmmmmmm

Mogen Ali Rico said...

takde sape nak bangkang ke idea nie??

~ujicham~ said...

laaa... ko nak suruh org bangkang ke? penat aku cuba menguraikan rahsia kod ni.

hehehe.