Thursday, May 14, 2009

Apa yang aku dan korang buat??

12 perkara yang aku dan korang sedang buat

1. Korang sedang baca post aku
2. Sekarang korang sedang pikir ape yang aku cuba nak buat.
4. Tapi korang tak sedar aku dah skip no 3.
5. Sekarang korang tengah check.
6. Korang pon tersenyum.
7. Korang still baca post aku nie.
8. Korang still tak paham ape yang aku nak nak buat.
10. Korang tak sedar aku sekali lagik skip no 9.
11. Sekarang korang tengah check balik.
12. Akhirnya cuma ade 10 perkara yang kita buat bukan 12 tapi kita xsedar

Adakah kita pernah sedar perilaku kita yang diluar kesedaran...

Nobody is perfect but how can I convince myself that nobody's perfect?
If Practice makes perfect, and nobody's perfect, then why practice?

hmmmmmm........

9 comments:

Kapten Luffy said...

mendalam

hehehe

Galuh Cendra Kirana said...

hihihih...tak kiwe..janji leh baca...nanaanana

hanis said...

mendalam....
psssttt... jom kita sembang belakang corner... apa masalah ko nih...?? hehe

MK said...

aku sedang merasakan sesuatu..

~ujicham~ said...

ya.. tergelak aku dalam berfikir.

Dils said...

takyah practice. Unless you really like it, because if you like it, you never feel like it is 'practice'

Mogen Ali Rico said...

captain..
dalam dalam..seluar dalam

pn galuh
meh sini meh..meh..kita baca yang dalam2 tu nak..lalalalalalalwikkk

nis..
masalah yang kat dalam tue..ala yang kat dalam...lalalala.winkkkkkkkkk

MK..
ko merasakan sesuatu di dalam ke??
aku dah start rasa dahhh...

uji..
ko mesti terfikir pasal yang dalam tue..haaaaaaaaaa..haaaaaaaaaa..pulanglah ke KL..klalalla

DIls
trying makes me feel prefect!!!
give your best shot babe..

Walinong Sari said...

Bravo Bro...
Mula2 dah buat orang confius.. Memang dah 2-3 kali asyik ulang baca jer.. Tup2 baru tersedar.. So tabik springgggg.. ok...

sentosa77 said...

Salam Bro.. teringat dulu masa attend kursus motivasi anjuran tempat kerja.. baca dan jawab soalan aleh-aleh sampai nombor 13, rupa rupanya dia suruh hanya jawab soalan 3 dan 7.. bengang gila. Bab yng practice tu, kena practice juga la sbb kita ni tak perfect. hehe . saya follow blog Bro, senang2 singgah pulak kat blog saya .thanks