Saturday, July 25, 2009

If you think you are happy..think again!!

"Muka aku nampak happy jer kan??"
"kitaorg ok jer..even selalu gado lately but kitaorg happy to be together"
"aku jenis malas nak gaduh..aku diam jer kalo die buat perangai.."
"Aku kat opis buat kerja aku sendiri , ape boss suruh aku buat jer.."
"Bapak aku suruh amek course nie..aku ikut jer"
"Aku bukan taknak kawen, byk perkara aku kene setelkan dulu"
"Aku serah jer pada takdir..kalo aku ade jodoh..adelaa org minat kat aku"
"Aku happy dengan kerja aku skrg, wlaupun aku takde masa sgt utk life sndiri"
"Wahh..tahniah..ko dah dapat baby..aku lom ade rezeki lagi"
"kawan2 aku semua dah kerja..aku jer belum ada rezeki"
"Pakwe aku kantoi tipu aku smlm..naseb baik die mengaku"
"Majlis kawen aku bulan depan..aku layan kan ajer"
"Aku tak berani nak ckp aku suka kat die..die dah ada awekla.."
" Mak aku tak tahu lagi hubungan aku ngan die..aku takut lah nak bagi tahu"
"Aku dah seriklah bercinta..aku happy dengan life aku skrg"
"Suami aku kat utara..aku kat selatan..kitaorg selalu jumpe time weekend jer"
"Aku terpaksa hantar anak aku kat kampong, mak aku jaga.."
"Aku tak balik raya tahun nie..aku kene kerja"


Babe..if you can't make your self happy..you can't make to others..
and that's the only point i want to share...
~tata~

7 comments:

.:fifi:. said...

huh,g 2 eyh??

Galuh Cendra Kirana said...

hihihik.. ini album kompilasi perbualan ngn semer kongkawan ni.. ahaaa...tayu dah saper yg duduk kt utara sowang duk kt selatan tuw..hihihhik

Anonymous said...

Mogen,
Betul betul betul... aku sokong!

hanis said...

betul la..
kalau ko tak mampu nak gembirakan hati ko...
sape yg buleh nak tolong....

(muhasabah diri aku sndiri)

anntaj said...

janji Mogen happy...
have a nice day...
tata**

Fly said...

yang penting hepi... semoga apa sahaja yang kita tempuhi berjalan dengan sebaik-baiknya seperti dirancang :)

~ujicham~ said...

yo!!!!!!!!!!!!!!
rindunye aku nk baca nukilan ko...

aku happy beb.. skrg mmg tgh happy!! smg 'kehappyan' aku tertempias kat korang semua. peace!!!