Tuesday, October 6, 2009

listen to memories


Malam nie aku rindukan semua member2 kat GPRO technologies Bhd.Entoh apesal tah aku pon tak tau..dah hampir 4 tahun aku tinggalkan diorng tapi..hmmm entoh..aku pon tak tau laaaaa..ape nak jadik ngan aku nie..yakdish yakdishh..

Keputusan melangkah keluar dari company nie byak mengubah rantaian hidup aku..walaupun pada mulanya aku meroyan nak balik semula..ternyata..tak semua yang kita mahukan adalah yang terbaik utk kita..so jgn give up..bersihkan hati..lembutkan hati..maafkan semua org..ceriakan semua org..insyaallah..pasti ada ganjaran yang akan dikurniakan

aku dah update blog?? ngeh ngeh ngeh..dah byk sawanggg



thanks to rachel yang bagi lagu nie pada aku..aku siap nyanyi2 lagu nie nak kasik die tahu lagu ape tapi ternyata lirik ke laut..tapi die mmg cekap memproses nada-nada sumbang yang aku dendangkan..yeahhh..



5 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

pengalaman adalah guru yg xdpt dicari... klu pegi gpro skrg ni msti bos lama bangge sgt dgn ape yg anak buah der dh capai dan sampai... =)

hanis said...

kagumnyer aku ko dah update blog...

Fly said...

walaupun aku x paham lagu tu, tapi tetap aku suka melodinya :)

~ujicham~ said...

nanti balik keja aku dengar ye mogen.

Mogen Ali Rico said...

anak yang berbuah yer yunk...lalalalwikk..tul2..guru itu adalah pengalaman..name cekgu fly adalah pengalaman fly..cacacacabottt

nis..aku pon kagum aku telah menghapdettt blog..yeayy

bro fly..lagu tu den dengar dari ring tone budak cina..fofularr tue..sape tak pakai ring tone tak trendy..hihihihi

uji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hik hik hik..dengar jgn tak dengar..tapi aku jumpe ko aku nak ko nyanyi..