Wednesday, December 24, 2008

Sinopsis semesta

Location :- Khalifa Bin Salman Port

Kau adalah gemerlap bintang di langit malam
Bukan!, kau lebih dari itu

Kau adalah sinar rembulan di angkasa raya,
Bukan!, kau lebih dari itu,

Kau adalah matahari yang menerangi alam,
Bukan!, kau lebih dari itu

Habis siapakah aku??
Kau adalah manusia sinopsis semesta..
Ape maksud kau?
Entah..aku pon tak tahu..aku main belasah jer..lalalala nanananna
( jgn tertipu nie auto publish nyer post..mungkin skrg aku tgh bergentanyang atau bersedap2 di dalam pickup.lala)

10 comments:

Fly said...

salam sohabat..beb cantik penangan tembakan ko ni bro..aku teringin nak tembak gambar camni..tahniah

Mogen Ali Rico said...

Salam ya habibi..
Bila berada di tempat yang betul dan masa yang betul.ko pon mampu tembak gambar mcm nie..aku cume bernaseb baek sebab bekerja di tepi pantai..

Galuh Cendra Kirana said...

Salam Ya Hobbieee..
Tahniah cikgu kerane menceritakan kecantikan alam..

skatype said...

salam bro.
tol kata fly..
hbt sudut tmbkn kow..
mmg mngsa xdpt lari..
mmg gmpak siot..
wa caya lu...

Monkey D Luffy said...

adoi... ko x faham camana aku nak faham

hanis said...

subhanallah....
subhanallah....
subhanallah....


******************************

kagum2
cam nak terbang je
bermain2 dengan matahari....
yepiii...
lalallalalalla

~ujicham~ said...

raja jiwang..

tp mmg lawa la gamba tu.. lagi2 kat part asap kilang tu.. series wei.. jgn gelak.

mountdweller said...

salam sdr. mogen,

Luahkan segala isi hati,
Perahkan segala yang disanubari
Pecahkan kebuntuan diri
Pada suatu masa nanti
Kan jumpa jua satu saripati
Empunya segala mayapada ini

Bagus saudara, carilah!

Uncle bukan faham ke arah lain dari pengemen yang lain.

Apakah telahan uncle betul?

anntaj said...

aduh dahlah terrrorrrrr photoshop tak nak ngaku..heeeeee...
pandai berpuisi rupanya...
:)

Kau adalah matahari yang menerangi alam,
Bukan!, kau lebih dari itu
-----BAHAGIA KU RASA

Mogen Ali Rico said...

Puan galuh..
uhuk2 uhuk..ya habibi ali mamakkk....

skatype.
ko jgn puji aku lebih2..nanti aku kembang..kene beli sluar baru kanggg

luffy..
kalo aku tak pahamm..korang mestilaa paham..

nis..
jgn bermaen dgn matahari..nanti terbakar diri..miahahahhahaa

uji..
aku serius nie..gambar tue tak center..cube ko tgk betul2..miahahahahhaa..
den suke tgk kapal tue kat bawah matahari..tue jer modus operandi den..

Salam tuan,
Mencari dan terus mencari..akan sampai suatu hari akan ditemui jua intipati..Kita berfikiran perkara yang sama..

anntaj..
erkk..itu bukan puisi..tue adalah lontaran isi hati..jab jab..tepi tepi..nak lontar lagik nie..