Sunday, December 21, 2008

21-December 2008- Hari Kawen Sedunia

Gambar tiada kene mengena langsung dengan tajuk di bawah..kekurangan gambar dikenalpasti punca masalah.Kesulitan amatlah dikesali

21 December 2008
Hari semalam bayak perkara yang berlaku..

1 - Roomate aku masa di JB dulu dah selamat bersanding semalam.Ramai anggota pertubuahan jalan2 cari makan dari Jb semua turun KL semata2 nak hadir majlis perkahwinan dia.. Wehh korang, aku tunggu gambar kawen..mesti gempak kan???Selamat penganten baru Adi Adzmir & Pasangan

2 - Member baek aku masa dari UTM dulu kawen hari nie jugak..Die kawen ngan jejaka sabah..waaa..jauh nyer dapat laki.heheh..pasnie jgn lupa pakai kaen batik kejar2 ayam itik kat rumah mertua yer..kat kl kenal ayam kat giant ngan careforr jer kan..kenal2 laa ngan binatang2 kampung yer..jgn nanti kalo org tanyer lembu ngan seladang pon tak dapat nak beza..miahahahahha..( dulu kutuk den kejar ayam pakai kaen pelikat yerr..skrg hamekk balikk!!!!!!) .Selamat penganten baru Lea & Hasnal

3 - Member sebasikal den di Pontian pon kawen hari nie..Member selanun sorang lagi tue kawen 2 minggu lepas..so skrg antara ahli2 6 jahanam aku sorang jer yang berjaya mengekalkan keterunaan..nanananan..Shah, Adni, filani, nizam, mamat korang jagalaa bini korang baek2..jgn kokuatttt tauu..miahahahhahaa.Selamat penganten baru pada Nizam & Pasangan dan Adni & Pasangan

Walaupun aku sepatutnyer menjadi sebahagian diantara mereka,
namun ini cerita tentang cita-cita yang panjang,
yang teramat panjang dan sudah melebur bertebaran.
Dulu pernah aku ingin lenyap,
Letih berkisar mengikut jejak angin,
Letih bercontoh gerak tari burung,
dan akhirnya takut..
Aku takut memandang warna warni..
Namun dari sejuta kepala yang bangkit,
Namun dari sejuta tangan yang menuding ke langit..
Tolong bantuku berdoa..
Agar aku kekal berdiri..

Selamat Penganten baru kepada semua..
21 December 2008 aku istiharkan hari kawen sedunia!!!

* Blog akan mengalami sawang2 kerana keterbatasan masa..sekain

18 comments:

skatype said...

Dulu pernah aku ingin lenyap,
Letih berkisar mengikut jejak angin,
Letih bercontoh gerak tari burung,
dan akhirnya takut..
Aku takut memandang warna warni..
Namun dari sejuta kepala yang bangkit,
Namun dari sejuta tangan yang menuding ke langit..
Tolong bantuku berdoa..
Agar aku kekal berdiri..
wow bro.
jiwang jgk nie.
da ler pndai snap n edit.
ni kire pakej ler.
hang bler lak nk kawen.
hahahaa...
bro.
leh ke aq mntak pic bahrain??
skeping pun jderk ler.
teringin sgt nie.
dok edit foto haiwan ker.
hehehe

Mogen Ali Rico said...

sorry bro..gua tak menang tangan...gambar bahrain boleh2..tapi aku tak bayak gambar.camnie..aku upload kat flicker..ko amek dari situ..aku letak yang belum edited lagi..amacam..boleh ker? carik name alirico012 dlm flicker..

insyaalah sooner aku upload gamba bahrain yang belum edit lagi

skatype said...

ooo..
okies.
nk pic yg loum edit ag.
ak nk try edit.
tp lau xlawa.
sowie ler.
ak pn da cam fed up jerk..
ase cam keje seni aq sia2 jerk.
aq ad ad add ym ko tadi.

anntaj said...

hey kawan baik...
kamu berdua dh memang baik..saya yg bungsu lah yer...
:)

Mogen Ali Rico,
awak pandai berpuisi juga rupanya ya...
gud..gud..

Galuh Cendra Kirana said...

Tadaaa (lagik)...Sentiasa kudoakan hanya perkara yang baik-baik sahaja yang akan berlaku kepada insan yang baik seperti kamu.. =)

hanis said...

hik3

~ujicham~ said...

hik3 juga

sparkystar said...

turn ko akn tiba,time tu jgn lupa jmput aku lak.hehe

Galuh Cendra Kirana said...

Uji ngan Hanis kuang kuang:
Heppp...betui arr..napew kowang golak hik3 neihh...nanana

YIE[n] said...

Hari kawen sedunia...
Selamat Pengantin Baru buat
Raja SMS..Mawi & Ekin

Kapten Luffy said...

mogen... ko kawen dulu pastu aku ek

anntaj said...

kahwin jangan tak kahwennn...

skatype said...

ANTTAJ...
tol 2.
kawen,
jgn xkawem.
hahha..
kiter berdua leh ler.
jderk pgapit MOgen kawen nti.
hhaha.
wakikiki

Fly said...

thanks for the compliment bro.salam bro...musim kawin sedunia yek heheh..brro gua sentiasa menantikan tembakan photo dari lu bro..gambar yang lu ambik dasyat2 jugak bro, lu pun banyak beri gua idea2 baru

CatlinaFly said...

uuu....hmm...suke kasut dlm gmbr tuh..utk bb punye ade tak?atau mak bb punyer ade tak?heh!kalau ade nak kirim..nanti balik kluang kan taun depan?hehe

Mogen Ali Rico said...

errkk..
post nie aku tak sampai hati nak komen2..sebab aku sedih..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kasut tue dari pakistan..kene pegi pakistan baru leh dapat kasut tue..kasut baby??aah ade org nak dapat baby tak lama lagi..yippieeeeeeeeee..

Anonymous said...

mir, adi tu rpenye roomate ke.. pk selama ni housemate.. pecah tembelang..errkk

Mogen Ali Rico said...

kak ni..
kami pernah bersama di ruang tamu ketika ittew..pengalaman indah yang merubah segala-galanya..


MIAHAHHAHAHAHAHAH