Sunday, April 26, 2009

F1 Bahrain





Korang mesti pelik..nape jer macam kosong FI bahrain tahun nie..sebenarnya aku tak amik gamba org sebab org2 kat bahrain semuanya halimunan.Diorg nie semuanya pakat2 semunyik time aku amek gambar.nape tah..diorg nie mmg suka menyakat aku..tapi diorg tak tahu..sebenarnya aku telah berjaya amek gamba dorang dengan hikmat menangkap gamba tanpa bayang. Meh tgk gambar yang berjaya aku tangkap sewaktu mereka sedang beramai2 hendak masuk ke pintu masuk F1 Bahrain..Semoga korang berpuas hati


Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..(mencik mencik..hari ahad adalah hari kerja..aku tak piiii wehh..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..merajauk merajuk..uhuk2..)


Gamba aku sedang berfikir mengenai hidup..Hidup umpama membawa F1..Jika terlalu pantas kita akan terbabas di selekoh..Jika terlalu perlahan kita kan ketinggalan..Jadi di dlam hidup..jadilah pemandu yang bijak..

11 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

erkk...saye mesti pilih! awwww..ramainye ummattt.... detektif conan ader..power rangers ngan upin ipin tgh berkontengannn.... incik naruto pon datang..eh ehh...doraemon pon tgh joget2 kt formula one!!! ini sudah meriah u olls nih.. hihhiihikkk....llllaaaarriikkkkk!!!! gagagagaaga

kenet! said...

yeah..

saye ferrari fans!..

wuhuu..

M.K is Tun Mamat said...

yeah.. go Brawn GP..

Monkey D Luffy said...

orang bahrain semua katun2 ek.. ;p

sparkystar said...

dah abis lom nie,wa nak dtg nie..huhu

hanis said...

chantek pix2 ko amik
maka... dengan ini aku menabalkan ko sebagai juru kamera kita pada edisi jalan2 yg akan datang...
kerja tanpa gaji la tapi... gagaga~

Walinong Sari said...

Cik Mog...
Walinong berkenan sungguh tgk gambar budak frust yang tak dapat nak gi tgk F1 Bahrain...Kecian kat dia...

Mogen Ali Rico said...

yeahhh..
itu semualah adalah warga bahrain yang bekerja tetap sebagai pemanjat pokok kurma dan pengembala unta.

kenet..
sekali pandang macam ketenet..dua kali pandang macam kenet..hehe..saya adalah yamaha fans.( erk yamaha ade masuk F1 tak)

tun mamat..
aku sokong merrybrown..( syshh..gossip2..mawi dah jadi duta marrybrown weh..aperlaga..mohlaa gi marrybrown)

captain..
tak semua kartun..ade gak yang macam rasaksa gogon..

sparky..
erkk..ko ingat F1 nie pesta 7 hari 7 malam..dah habis dahh..tunggu tahun depan lak

hanis..
aku ade buka freelance utk amek gambar vacation individu2 tertentu..kalo ko berminat..nanti aku kasik brochure..miahahahahhaa..
aku nak cendol!!!!!!!!!!!!

Mogen Ali Rico said...

walinong sari..
uhuk2..berguguran bebulu kakiku menahan sebak..takpe2..tahun depan ade lagi..jia yio jia yio!!!!!!!!

~ujicham~ said...

mogen, kem salam kat raksasa gogon... aku nak kirim bintang kalau dia balik ke angkasa nanti.

Mogen Ali Rico said...

uji dan raksaksa tidak boleh dipisahkan..sungguh terharu bila terkenang kisah kalian berdua