Saturday, July 19, 2008

Impossible is nothing - bak kata MSK



Watak model di dalam gambar terpaksa di blurkan atas unsur2 keselamatan negara..Many thanks to farah( bukan name sebenar) for sharing the photo.

Dalam sibuk2 mencari bahan utk dimuatkan di dlam blog,pensyarah ketenet yang berada di UK seperti biasa cari kawan nak sembang politik.beliau ni mmg kipas susah mati (die hard fan) Parti PAS.So seperti biasalah ..borak nyer borak..tetiba terbincang pasal kisah UMNO dan PAS. Just cut and paste sebahagian , kalo paste semua..boleh hang server blogger nih..so layankan lah..

adzhar kamaludin (18/07/2008 22:42:00): apa bikin harini... tak gi melancong ke?
alirico (18/07/2008 22:42:10): tak
alirico (18/07/2008 22:42:18): kumpul duet nk kawen
alirico (18/07/2008 22:42:22): heheh
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:42:29): haha.... ayam lagi ke harini?
alirico (18/07/2008 22:42:39): alu palek
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:42:45): ?
alirico (18/07/2008 22:42:50): alu - kentang
alirico (18/07/2008 22:42:57): palek - sayur aper tah
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:43:06): makan kentang je
alirico (18/07/2008 22:43:16): ngan chapatti
alirico (18/07/2008 22:43:23): hari ni menu india
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:43:31): masak sendiri ke?
alirico (18/07/2008 22:43:35): taklah
alirico (18/07/2008 22:43:39): kedai
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:43:42): ooo
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:44:11): restoren malaysia jauh ke?
alirico (18/07/2008 22:44:26): mane ade
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:44:41): indon ke? thai ke?
alirico (18/07/2008 22:44:49): indon ade
alirico (18/07/2008 22:44:54): tak berani masuk
alirico (18/07/2008 22:44:59): mcm tempat tak elok
alirico (18/07/2008 22:45:04): thai ade
alirico (18/07/2008 22:45:09): tak try lg
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:45:25): selalu makan kebab ke?
alirico (18/07/2008 22:45:41): selalu gak
alirico (18/07/2008 22:45:47): mcm mkn burger
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:45:59): kfc ada ke?
alirico (18/07/2008 22:46:11): ade
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:46:17): halal ke?
alirico (18/07/2008 22:46:48): takde cap halal pulak
alirico (18/07/2008 22:46:59): kat kebab pon takde cap halal
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:47:16): ke... diambil kira.. semua halal
alirico (18/07/2008 22:47:38): kalo tak halal
alirico (18/07/2008 22:47:49): pemerintah yang tanggung dosa
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:48:01): arak dijual terbuka ke?
alirico (18/07/2008 22:48:04): sebab benarkan makanan tak halal utk org muslim
alirico (18/07/2008 22:48:15): terbuka di dalam kelab malam
alirico (18/07/2008 22:48:26): kat kedai runcit takdelaa pulak
alirico (18/07/2008 22:48:31): kedai2 besar ader lah
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:55:37): dah khatam debat anwar-shabery
alirico (18/07/2008 22:55:56): hehehe..
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:56:05): apa komen
alirico (18/07/2008 22:56:05): mcm langit ngan bumi
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:56:23): haha.. kan lawak... buat malu je.. MP/menteri umno
alirico (18/07/2008 22:56:27): tue laa
alirico (18/07/2008 22:56:35): lari sangat2 dari tajuk
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:56:42): tulah.. hang jangan undi umno lagi
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:56:52): tulah.. hang jangan undi umno lagi lepas ni... umno ni merapu
alirico (18/07/2008 22:57:05): tapi kalo umno dah ok balik
alirico (18/07/2008 22:57:09): saya pangkah umno balik
alirico (18/07/2008 22:57:10): heheheh
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:57:31): dah ok.... bila nok ok.... umno tunggu masa je.. nak lingkup..
alirico (18/07/2008 22:57:37): tahu
alirico (18/07/2008 22:57:52): entahlaa
alirico (18/07/2008 22:57:59): camner erk
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:58:02): jom join/sokong pas
alirico (18/07/2008 22:58:48): hehehe
alirico (18/07/2008 22:58:59): pas nak gabung ngan umno?
adzhar kamaludin (18/07/2008 22:59:14): umno bungkus... then masuk PAS
alirico (18/07/2008 22:59:41): tapikan saya rasakan
alirico (18/07/2008 22:59:49): Najib still jadi perdana menteri
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:00:19): kalau dia berani lawan paklah... dalam pemilihan 2008 ni.. dia akan jadi... tapi dia macam takut je
alirico (18/07/2008 23:00:28): 2010
alirico (18/07/2008 23:00:32): tunggu jerlah
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:00:39): skrg muhyiddin... nak bertanding timbalan presiden
alirico (18/07/2008 23:00:50): xcukup pencalonan
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:01:14): belum tentu... org2 tun mahathir masih ramai
alirico (18/07/2008 23:01:15): najib pon nak tanding president
alirico (18/07/2008 23:01:22): tapi tak cukup pencalonan
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:01:28): tapi dia tak berani istihar
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:01:41): pesal lak tak cukup... silap2 paklah yang tak cukup
alirico (18/07/2008 23:02:25): melaka, n9, pulau pinang
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:02:39): tu...on the surface je...
alirico (18/07/2008 23:03:04): tapi org umno rasernyer semua mcm tue
alirico (18/07/2008 23:03:11): takkan bersuara nyer
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:03:21): umno memang penakut.... tu umno nak mati tu
alirico (18/07/2008 23:03:27): heheh
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:03:39): yg betul pun x berani nak bersuara....
alirico (18/07/2008 23:04:00): betul ker pas nak gabung ngan umno
alirico (18/07/2008 23:04:10): kenapa sebelum nie dinafikan
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:04:13): pas nak ajak umno.. kembali kepada Islam
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:05:04): dasar pas... Islam yang utama.... sesiapa yang ambil islam sebagai matlamaT... pas akan sokong
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:05:43): skrg ni UMNO tersepit.... takde siapa nak kawan ngan dia... dan skrg ni... hanya PAS bersedia utk berbincang (bukan gabung) dgn umno
alirico (18/07/2008 23:05:58): yeah..
alirico (18/07/2008 23:06:13): umno mmg betul2 nazak
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:06:55): bagi PAS... konsep dakwahnya... tiada istilah musuh... semua org mesti di ajak kepada Islam.. termasuk org umno
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:07:28): so...bila umno bersedia utk bincang mengenai islam+melayu... PAS akan terima ajakan utk berbincang
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:08:02): tapi PAS akan berhati2.. kerana kes tahun 1974 .. umno telah jerat PAS
alirico (18/07/2008 23:08:24): jgan sampai terjadi lagi
alirico (18/07/2008 23:08:28): bila umno dah kuat balik
alirico (18/07/2008 23:08:32): die tendang pas kluar
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:09:55): yupp.... tu pas berhati2...
adzhar kamaludin (18/07/2008 23:10:18): apa2 pun.. PAS tetap spt seorang manusia yang baik

alirico (18/07/2008 23:11:05): ok2..saya neutral bab2 nie

sambungan..tgklah kalo rajin aku tampallah pasal topik lain nanti..

5 comments:

ebob said...
This comment has been removed by the author.
Harimau Menaip said...

tak de orang nak kawan ngan UMNO? lawak jugak statement tu.

Just courious...u ni jantina apa?

Mogen Ali Rico said...

hahaha..aii rimau..laen macam jer soalan tue..

Harimau-Menaip said...

hehehe...saja nak test. Manalah tahu..
Rasanya macam pompuan tapi nama u ada ali pulak.

Mogen Ali Rico said...

betul lah tue kot..Bak kata MSK..khabar angin lagi betul kot dari surat khabar..