Sunday, February 22, 2009

Tahlil utk Gaza di Kedutaan Malaysia Bahrain




Majlis dimulakan dengan bacaan Tahlil oleh Imam Jasim ( kalo tak silap) diikuti sembahyang Isyak berjemaah dan tazkirah daripada Imam Jasim.

Kemudian Makan!!!!lalalalala

Secara puratanya..hampir 50 org termasuk wanita menghadiri majlis ini secara bestnyer aku makan popia utk buat kali pertama dalam masa setahun lebih..Sedap wooo..mak mertua lalu blakang pon den tak perasan..

Difahamkan hampir 400++ atau lebih rakyat Malaysia berdaftar di Bahrain dan difahamkan 50 warga Malaysia telah bekerja di Ministry Of work Bahrain ( ala2 kerja Raya Malaysia) dalam menjayakan pelbagai projek pembangunan di Bahrain.

Anyway..syabas semua..Malaysia Boleh!!!!!!!

13 comments:

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ said...

Good blog.
Portugal

Galuh Cendra Kirana said...

waaaaa...ramainyeee! karipap...popia..nyam nyammm

hanis said...

patot la aku tepuk belakang ko aritu ko tak sedor... dahsat nyer...

~ujicham~ said...

popia versi bahrain ke? isi apa? unta? hehehe.

hanis said...

pesal aku tak bleh tgk gambo ko ni?
muskilnyer aku!

Fly said...

salam sohabat, seronok yek dapat popia, nampak menyelerakan sungguh :) aku kat sini pun lama x makan popia

Qaseh.Darwisy said...

erk..kain rentang yang nk sambut aku tu ko masih simpan lagi kan??hem..aku tggu ko balik baru aku g..aku syer passport n visa ko..kita tukar gambar jek.jimat kos skit..cpt skit balik!

*Al Fatihah untuk mereka yg terkorban..Apesal ko x de dalam gambo tu..ko nyorok ehh??

Monkey D Luffy said...

ko ada ma mertua kat sana? konfius ni

Mogen Ali Rico said...

puan galuh..
karipap itu semua sedang beratur secara memanjang menunggu giliran utk dimakan.sedapnyerr..sampai menjilat keyboard

nis..
ko ker tepuk yang tepuk aku malam tue..ko laa rupernyer gadis berjilbab kuning dengan bersyawl kelabu..sungguh tak matching langsung colour..

uji..
ini popia org mesia buat..kalo org arab buat tak panggil popia..diorg panggil picopicopongpong

ini inti sayur..daging unta aku tak pernah makan

Nis..
ko gi download flash player 10..pasnie aku tampal gambar semua pakai flash..leh masuk bayak2

fly..
kat sini pon dapat makan setahun sekali..tue pon kalo ade org nak buatkan..kat kluang, petang2 mesti ade org jual tepi jalan..alaa..catlina kan boleh buatkan..hehhehe..

ninie..
apaqarahhhhhh!!!!
muka ko tapi name aidil amir..tak ssseuaiii langsung...xmo xmo..
kaen rentang aku dah buat wallpaper rumah dah..takpe,,nanti aku buat balik..bukan susah sangat..pakai kertas projek ko pon boleh kan..lalalala

aku takde gambar sebab aku tukang amek gambar...sob sob sob..sadis

kaptain
erkk..aku pon konpius jugak nie..mak mertua yang mane satu nie..wink!!! wink!!!!
( ampunkan dinda kanda!!!)

Galuh Cendra Kirana said...

(hepp...hepp...hepppp..)

CatlinaFly said...

lah dah setahun tak mkn popia?ciannye, nak2 dpt popia sira sambal tu peh..ngences lak kang mogen ali ni.....

cg fly tu lupe lah tu, masa bulan pose, kan ade beli popia kat pasar ramadhan..hehe..

M.K is Tun Mamat said...

erm.. menarik... wah best2...

Snowflake said...

Assallamualaikum
Alhamdullillah diatas kejayaan proyek yang di berkati ini. Kalian di sana pasti di berkati.
Wassallam