Sunday, April 12, 2009

Tag dari Puan Galuh

Nak tgk wallet yer..meh tgk dari sudut pandangan atas


Dari sudut pandangan sudut sukar

Ini saje kad2 yang aku simpan..aku akan mengurangkan segala mungkin mende2 dalam wallet agar wallet kelihatan ramping kerana jamban aku agak besar dan membuatkan aku jengkel bila hendak duduk

haaa haaaa...sape kate cik Mog tak layan Tag..kacang goreng tul jawab tag nie..tak bepeluh langsung ketiak den..sape lagi nak tag aku..cepatttt..aku tgh dalam emosi tag nie...cepattt..cepattt!!

8 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

hihihik...makacih!! ;)

~ujicham~ said...

tebal duit tuh.. sub kat dompet aku meh, ringankan beban jamban ko tu. meh meh sini.

Walinong Sari said...

Fuyooo...
Cik Mogen, nak duit ckit.. betoi cam cik uji cakap, kami boleh kurangkan beban jamban cik mogen... tolong bank in yer...
Hehehehe

Mogen Ali Rico said...

puan galuh..
sama2 kasih..miahahahah

uji.
erk..ko nak jamban ke nak duit..konpius aku..lakalakalakalkalakl

walinong..
erk..tu duet saidina jer..xlaku kalo nak beli gula2 hatta bank in sekalipon..
hihihi..mintak kat puan galuh..die skrg dah jadi taukey jahit kasut baby

hanis said...

dahsat gile
manyak naw IC ko...

hanis said...

nak sekeping duit ko itew...
tebal sangat aku menengoknya...

Dils said...

Yosh, Aidil.

Ini skoolmate lama ko. Adilah.

Hehe. Anyway, baru jumpa belog ko and start surfing and such.

Eh... careful la yek displaying your credit card number and IC no at the net. People can do a lot of things with that kind of info.

Mogen Ali Rico said...

nis..sekeping tu singgit..ko nak bape keping??miahahaha
IC aku ttp warna biru yerk..yang laen2 tu tak termasuk dalam kategori IC..

Dilla..
Aikk..waaaa camne leh jumpe blog nie..syshh..diam2 jgn bagi org kampung..malu den..anyway thanks aku dah buang dah gambar yang tak senonoh tue..harap2 takde org menyamar jadi aku dan bill credit card aku tak mencecah jutaan ringgit..