Sunday, August 24, 2008

Mata yang jalang lagi durjana..

Ramadan lagi beberapa hari sahaja, si emak dah sebuk berkire-kire nak bgn pukul bape utk siapkan sahur utk keluarga..si bapa dah siap berpikir makanan ape nak di beli di bazar ramadhan utk berbuka..si anak dah sebuk carik pot nak ponteng puasa..si perempuan dah sebuk tempah baju raya,yang lelaki dah sebuk modified kereta dgn spoiler dan gambar doraemon di dashboard keter nak kasik power..semua sudah mula bersiap sedia dgn persiapan mereka ..

Namun, berpuasa itu mudah..tak makan sehari itu pon mudah..tak minum 12 jam pon mudah..tapi puasa mulut pada kaum wanita bukannya mudah..dan juga puasa mata pada kaum lelaki pon amatlah susah.

oleh kerana den bukannye kaum wanita dan tak tahu bagaimana nak berpuasa mulut tetapi berpuasa mata utk kaum lelaki den dapatlaa kasik petua2 mcm mana nak halang mata dari melihat boobs wanita ketika berdating dgn awek hatta dgn rakan setugas sekalipon ketika berpuasa.

kaum lelaki take note!!

langkah2

1- Apabila bercakap dgn perempuan@awek adalah sopan bila bercakap pandanglah pada matanya..bukan boobnyerr

2-Bila bercakap dgn awek dibolehkan memuji kasutnyer, anting2 ker..rambut ker..takot kalo kaum laki nie tak puji dan tahap tak atractive pada pompuan dituduh gay pulak.

3- Bila bercakap dgn perempuan atau pun awek, berceritalah ttg ape2 pon seperti pasal buku ker..pasal movie ker..pasal sang kancil ngan buaya ker asalkan dapat menghindarkan kita dari terpaku melihat keindahan gunung ganang mereka.Digalakkan berbual mengenai kisah2 nabi dan kalo boleh buat usrah di tempat kerja lagi baek

4- Kaum lelaki akan mudah teransang bila melihat boobs nieh dah dikuatiri akan membatalkan puasa, so jgn pandang..pandang mata awek dan jangan sekali2 memandang boobs wanita laen sebagai tanda protes

Tips

1-Utk kaum lelaki yang kritikal dan tahap gatalnye yang glokal, berjanji pada diri sendiri utk melihat boobs mereka dalam satu tempoh masa ditetapkan.Cthnya setengah jam dalam sehari dan perlahan2 kurangkan masa dari masa kesemasa.

2-Belikan sport bra pada awek yang berboobs besar utk mengurangkan impak maksima

Amaran

1- Jgn pandang ruang yang kosong bile bercakap dgn awek atau rakan wanita kerana dikuatiri akan terpaku pada boobs mereka.Cuba latih bila bercakap pandang tepat pada matanya dan insyaalah semuanya akan selamat.Kalo tak boleh juga khususnya pada kaum lelaki yang pemalu, sila pandang dahinya..

Sekain..

17 comments:

MUHAMMAD AZLI SHUKRI said...

tips yang berguna ni.

hanis said...

1-Utk kaum lelaki yang kritikal dan tahap gatalnye yang glokal, berjanji pada diri sendiri utk melihat boobs mereka dalam satu tempoh masa ditetapkan.Cthnya setengah jam dalam sehari dan perlahan2 kurangkan masa dari masa kesemasa.

2-Belikan sport bra pada awek yang berboobs besar utk mengurangkan impak maksima

ko ni macam citer dari pengalaman sndri jek....:P haibat... haibat...

Mogen Ali Rico said...

mane ader..nie semua hasil penyelidikan semasa di bulan

Mogen Ali Rico said...

mane ader..nie semua hasil penyelidikan semasa di bulan

hanis said...

eceh... eceh... lagi mau cover line...

ebob...
ada mamat nih suke buat collection bra wanita... baek ko hati2... mana tau ada yang hilang dari konyer simpanan... ahaks!

Mogen Ali Rico said...

mane2??? sape yang suke kumpul bra tue..huhh..kumpul setem lagi best..leh letak kat ruang tamu..

ebob said...
This comment has been removed by the author.
Mogen Ali Rico said...

hehehe..ko niee ebob..aku tak terbabit dalam aktivity2 sesat tue..

ebob said...
This comment has been removed by the author.
Mogen Ali Rico said...

jaga kaen ker jaga bra..nanananananananana..aduhai..gelak kentot2 nieh..

ebob said...
This comment has been removed by the author.
Mogen Ali Rico said...

ko mane menghilang ebob..kerja ngalahkan puteri umno..

ebob said...
This comment has been removed by the author.
Mogen Ali Rico said...

hikk hikk..ewah2..takpe2..

ebob said...
This comment has been removed by the author.
hanis said...

laki bini dah gadoh nih... aku tak moh campor... lalalallallalalitamplom...

Galuh Cendra Kirana said...

suke gak part nih...hihik..tq sbb ader gak yg memahami nasib kitorang neih..