Tuesday, September 9, 2008

Tak semuanya betul....



Sebelum Berkahwin

lelaki :- Akhirnya.. dah lama bie tunggu tau
Perempuan :- Bie..Bie akan tinggalkan tayunk tak?
Lelaki :- Tak!! Bie tak pernah terpikir langsung.
Perempuan :- Bie sayang tayunk tak?
Lelaki :- Mestilaa!!Setiap masa tau
Perempuan :- Pernah tak bie tipu tayunk?
Lelaki :- Tak!! Kenapa tayunk tanyer bie soalan mcm nie?
Perempuan :- Bie suka cium tayunk tak?
Lelaki :- Mestilaa..pantang ade peluang..mesti bie buat setiap masa
Perempuan :- Bie akan pukul tayunk tak?
lelaki :- Tayunk dah giler!!Bie bukan org jenis mcm tue tau
Perempuan :- Boleh ker tayunk percayakan bie?
Lelaki :- Yer
Perempuan :- Buah hati tayunk!!Mmmuahhhh

Selepas Berkahwin.
Baca dari bawah ke atas.

18 comments:

Monkey D Luffy said...

Hati2 gadis2 semua!!! Mogen adalah LELAKI seperti itu!!!


hahahaha...

Lanun pun pandai memfitnah

hanis said...

luffy da monkey
bwk ler bertobat... jgn jadi kaki fitnah n batu api... kelak binasa diri mu.... sesungguhnya... pabila hijab tersingkap dan menjelma yang nyata... kebatilan itu kan gugur laksana gugurnya embun2 pagi... dan kesejukkan itu akan mencengkam segala tulang belulang mu...

sparkystar said...

mantap la hanis,ayat2 novel tu.aku nak bg kau 10 bintang.huhuhu

Monkey D Luffy said...

Minggu ni komen hanis memang pelik. Lain dari yang biasa.

Seram. Meremang bulu roma ku

hanis said...

sparky...
makasih daun mengkuang... aku mengalami kerasukan lantaran keasyikkan...

luffy...
haha~
seram eh...

Mogen Ali Rico said...

nis..
menjejes air idung aku..dahlaa tue..kasik cepat2 habiskan buku tue..

budak getah,
kan aku dah ckap..tak semuanya betul...

sparky,
aku kasik bintang 3 kat anis

hanis said...

mogen...
3 bintang jek?
apa barang..... huh~

sparkystar said...

dah mula la tu si hanis...lalalala

hanis said...

lah.... nak kira bintang pun salah ke?

Mogen Ali Rico said...

bintang 3 bukan 3 bintang.. ko niehh sejak menjak terbabit dalam ilusi persilatan nieh..nak lebih jer..

hanis said...

tul lah sal.... terhalusinasi plak aku nih

sparkystar said...

so sape yg neng nong kira bintang??kau atau aku yg tlebih sudah..

hanis said...

apa2 pun... tolong lah tuko gambar... berunsur lucah tuh!!

Mogen Ali Rico said...

haitt..mane ade lucah..gambo puteri gunung ledang tue ( versi india kerala)

ronasina said...

lawak dan kelakar macam blog aku!1
(puji sambil promosi)

WAK JONO! said...

sayang..sayang..
teringat wak akan dewi ratna!

Mogen Ali Rico said...

heheh..ronasina..
aku rasa tuan dah boleh bukak majalah mcm ujang..konperm.dah boleh sangat buat komik ala2 wira tunggal, dewata raya takpon anak perwira..konfirm besttt

Wak jono!!!!
Bawak hamba sekali ke puncak gunung..teringin memandang dunia dari pandangan burung.

Galuh Cendra Kirana said...

hepp!!! haper neihh...gamba sayer! bak balit...heppp!!!