Thursday, December 18, 2008

Hikmat membayar tag tanpa bayangan

1) Orang2 yang telah menjawab tag secara jujur dan tamokdinah.. dan tiba giliran aku

>hanis aka honey
>Seorang tukang masak nasi halba
>Suka jalan2 cari makan
>Suka gi jusco ngan tesco pasir gudang..lalalala
>Suka syawl warna coklat dan hitam
>Suka berpeleseran di shopping2 complek utk window shopping..nanana erk
>Suka karaoke + nyanyi tanpa belas kasihan
>Suka lagu exist..aku tak kiree...lagu tu aku punyerrr!!!!!!!!!!
>Kadang2 serius2 ubi..tapi selalunya funny2 kangkong.
>Suka suki di hari raya..lalalalalalla


------------------------------------------------------------------------

>Galuh ataupun Halimaton ataupun Elin
>Suka menyanyi + karaoke + choir + pertanding nyanyi suka suki
>Suka memasak dan memakan makanan yang dimasak
>Suka kumpul kasut..miahahahaha
>Suka makan coklat
>Berbakat maen gamelan..entah betul ke tidak..natang ape yang ketuk2 tue
>Suka gelak + ketawa + sengih + dan semua kawasan2 yang sewaktu dengannya
>Suka cuti2 melaysia
>Suka makan sayur..dia adakah penangkap sayorrr..
>Suka suki di hari raya..lalala

---------------------------------------------------------------------------------------
2. Orang yang kena tag pon kenew tulis tentang dirinye.


>Mogen Alirico ataupun Aidil Amir
>26 berjaya hidup
>anak ke 3 daripade 4
>lahir kat "Pontian", skrg kampung kat "Kluang", bermastautin di bahrain
>Tidak bedarah kocakan. Berdarah panas dan berjenis "o" yang berwarna merah jambu
>Belom lagi kawen tapi nak kawennn..nakk nakk (erkk tergelojoh plak)
>Nak jadi ninja.(atas nasihat uji terpaksa kuruskan badan dulu)
>Mempunyai tenaga dalaman mahupon batin yang amat tinggi ( kuasa bankaii tertinggi)
>Suka melantak makanan tanpa batasan
>Suka belajar masak dari sifoo galuh
>Suker mengembara utk mempelajari hikmat2 ninja utk mengambil gamba dan mendalami ilmu makan tanpa perasaan
>Suke tak mandi sebab nak jimat air. ( cara hidup ninja mmg mcm nie)

Nak tag saper?
Aku nak tag sparky!!!!!!!!!!! miahahahahahahahhahahahaha

Sekain

14 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

...mmmiahahahaaa..!Ni sejuk sengsangat ni yg sampai serkup kaen pelikat nihhh..yaqpusalamm! Punggah!!

sparkystar said...

adoiiyaiii..turn aku ker.tidakkkkk

hanis said...

terok naw!
bersemunyik dibalik pulikat...
warghahahah~
nampaknye ilmu MISSING IN ACTION ko blum ditahap sempurna...
kerana masih kelihat kelibatmu dimana2

Mogen Ali Rico said...

Puan galuh..
Nie sebab nak jadi ninja laa..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

sparky,
hari nie adalah hari tag sedunia utk ko sorang jew..hehe

nis,
aku tak semunyikk..aku nak jadi ninja..uhuk uhuk..

kenapa semua tak paham aku nk jadi ninja niee..mencik mencikk..

Kapten Luffy said...

muahahaha... sparky jugak mangsa ko.

kalau tenaga batin ko kuat... tlg ler ajar2 aku sket yer

anntaj said...

kesian kena tagged...eheeee...
mogan..mogan...

Mogen Ali Rico said...

luffy..
errr..ko nak aku ajar ape..hihihih nanananana

annaj..
oleh kerana anda kesian..maka anda juga telah ditagged!!!!!!!!!

BigMouth said...

hi...tmpg lalu..
Nice blog....

anntaj said...

haaa..tak mo..tak mo...

skatype said...

kesian ye bro kna tag.
nseb baik xde tag ak..
hahaha.
saba aje ler bro.
tbhkan atie.
hehe

Mogen Ali Rico said...

er..bigmouth..
Masuklah pintu tak kunci tue..air kat dapur..beskut kat gobok..ayam goreng dlm peti ais..buat cam rumah sendiri yer

anntaj,
mane boleh elak2..dah kene tagged mesti kene jawab..nanti polis tangkap

skatype.
aku rasa..aku pon nak tag ko lah..miahahhaahha..

Skatype & anntaj anda telah diTAGGED!!!!!!!!!!!

skatype said...

hahaha..
nk tagged ak??
jgn..
xnk..
kow stay kt ner??
leh kuar g snap sesame nti..
ko sifoo ak..
leh kn??

YIE[n] said...

cayalah..

Mogen Ali Rico said...

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wacahhhhhhhhhh